Noutăți

9 exerciții ușoare pentru durerile lombare care vă vor lua un timp minim

Poster-FULLSTOCK.RO_22.05.2021_9-exerciții-pentru-durerile-lombare

Ne petrecem cea mai mare parte a vieții expunându-ne spatele la diferite încercări care în final pot duce la durerile lombare. Nu contează câți ani ai, 20 sau 60, mulți dintre voi probabil ați experimentat disconfort și dureri la nivelul coloanei lombare cel puțin o dată. Din fericire, există exerciții care ajută la prevenirea sau ameliorarea acestor dureri neplăcute.

Astăzi, FULL STOCK vă împărtășește câteva sfaturi și exerciții care vă vor ajuta să scăpați sau să ameliorați durerile lombare.

9. Poza copilului 👶

Exercițiul ”Poziția copilului” pentru ameliorarea durerilor lombare
  • Puneți-vă în genunchi și întinde brațele în fața ta.
  • Coborâți ușor fesele până la călcâi.
  • Coborâți capul pe podea și împingeți palmele înainte până când brațele sunt complet extinse.
  • Rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde.

8. Poza ”PATRU”

Poziția 4 pentru dureri de spate
  • Culcați-vă pe podea și îndoiți genunchii, distanța dintre picioare ar trebui să fie egală cu lățimea șoldurilor.
  • Îndoiți piciorul stâng, ridicați piciorul drept și așezați-l pe genunchiul stâng, apucați coapsa stângă cu mâinile și trageți-l încet spre voi.
  • Țineți capul și umerii pe podea. Ar trebui să simțiți o întindere în coapsa dreaptă.
  • Păstrați-vă picioarele în această poziție timp de 30 de secunde pentru fiecare parte.

7. Răsucirea 🐱

Răsucirea corpului timp de 30 s pentru ameliorarea durerilor lombare
  • Culcați-vă pe podea și îndoiți genunchii, luați picioarele în lateral ca în imagine, de exemplu spre dreapta.
  • În acest caz, piciorul stâng ar trebui să se întindă pe podea, iar glezna dreaptă să fie deasupra genunchiului stâng.
  • Așezați mâinile lângă cap, cu genunchiul drept străduindu-vă să ajungeți în jos (până la podea).
  • Rămâneți în această poziție timp de 30 de secunde pentru fiecare parte.

6. Lunges

Lunges este un exercitiu perfect pentru dureri de spate
  • Puneți-vă în pirostrii și puneți palmele pe podea.
  • Întindeți piciorul stâng în urmă, stați pe mâini.
  • Vă rugăm să rețineți că mâna dreaptă ar trebui să fie în partea stângă piciorului drept.
  • Apoi, fără a mișca brațele, mișcați șoldurile înainte pentru a întinde partea din față a coapselor și țineți-o în această poziție timp de 30 de secunde. Faceți același lucru cu celălalt picior.

5. Poziția ”Sumo”

Poziția sumo ajută foarte bine la durerile lombare
  • Desfaceți picioarele larg, mișcați degetele de la picioare în lateral
  • Ține-ți spatele drept, strânge-ți abdomenul, în timp ce umerii sunt coborâți.
  • Cu o expirație, coborâți-vă încet, ca și când vă așezați pe un scaun, întindeți genunchii în lateral.
  • Țineți această poziție timp de 30 de secunde

4. Plecăciuni

Plecăciuni la podea ca exercițiu pentru spatele dumneavoastră
  • Începeți din poziția cu picioarele larg desfăcute și degetele îndreptate înainte.
  • Expirând ușor, aplecați-vă, mențineți spatele drept, genunchii ușor îndoiți.
  • Relaxați-vă și mențineți această poziție timp de 30 de secunde, apoi ridicați-vă încet.

3. Poza ”Cap de vacă” 🐮

Poza ”Cap de vacă” vă ajută să vă amelioreze durerile în zona lombară
  • Așezați-vă pe fese și îndoiți genunchii.
  • Așezați piciorul drept în spatele genunchiului stâng și așezați-l pe podea în stânga bazinului.
  • Așezați genunchii unul peste celălalt.
  • Ridicați ușor brațele pentru a nivela poziția bazinului, apoi coborâți-vă în jos, distribuind uniform greutatea.
  • Țineți această poziție timp de 30 de secunde.

2. Crunch-uri așezate

Crunch-uri așezate este o poziție pentru durerile de spate
  • Stați cu picioarele drepte, apoi îndoiți genunchii și aduceți piciorul stâng peste dreapta, așezându-l pe exteriorul coapsei drepte.
  • Trageți piciorul drept mai aproape de fesă dreaptă.
  • Apoi, îndoiți brațul drept la cot și puneți-l în spatele genunchiului stâng, ca și cum țineți răsucit.
  • Țineți această poziție timp de 30 de secunde și repetați același lucru pentru celălalt picior.

1. Poziția ”Copil fericit” 👧

Poziția copil fericit pentru a scăpa de durerile de spate în zona lombară
  • Culcați-vă pe podea, în timp ce expirați, trageți genunchii la stomac.
  • Pe măsură ce inspirați, apucați părțile exterioare ale picioarelor cu mâinile.
  • Întindeți ușor genunchii pe părțile laterale puțin mai larg decât corpul, trageți genunchii către axile.
  • Asigurați-vă că tibiile sunt perpendiculare pe podea. Țineți această poziție timp de 30 de secunde.

Sperăm că veți lua notă de aceste exerciții și vă veți ameliora durerile atât de neplăcute precum durerea lombară.

Distribuind lucruri bune, utile și frumoase – facem lumea mai bună

CENTURA LOMBARĂ CU TURMALINĂ

Vezi gama noastră de produse cu turmalină unde găsești și Centura Lombară cu Turmalină care a ajutat deja mii de oameni în problemele cu durerile de spate. Poți vedea 👉 aici părerile celor ce au folosit deja centura noastră cu turmalină 

Postări asemănatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *