lazy • Full Stock

AI NEVOIE DE AJUTOR?

Magazinul Full Stock vă oferă un suport complex în orice situație. Cea mai rapidă cale pentru a ne contacta este de acompleta formularul de suport din josul paginii care poate fi accesat apăsând 👉 aici, astfel o persoană competentă vă va răspunde imediat la orice solicitare. 
Operatorii noștri activează de Luni până Vineri între orele 9:00 și 16:00 

 

FORMULARUL DE CONTACT ÎL GĂSEȘTI ÎN JOSUL PAGINII

Cele mai frecvente întrebări

Răspunsul la întrebarea ta poate fi aici

Care este avantajul comenzii online?

Comandând online de pe Fullstock.ro aveți o serie de avantaje.
+ Poți face comanda la orice oră. Ziua sau din noaptea, aceasta fiind preluată instant
+ Produsul se rezervează odată cu plasarea comenzii (dacă este în stoc)
+ Eviți ieșirile din casă și contactul cu magazinul fizic
+ Produsele vin direct la ușa ta
+ Produsul nu conține prețul raftului care se aplică în magazinele fizice
+ Produsul nu conține prețul magazinajului zonal deoarece toate produsele se află într-un singur loc
+ Depozitul se află în afara orașului ceia ce presupune taxe foarte mici de depozitare, astfel prețul produsului este mult mai mic decât în magazinele fizice
+ În cazul în care te răzgândești îți primim returul gratuit fără să mergi tu la magazin și să explici vânzătorului de ce vrei să faci retur
+ Economisești timpul valoros, comanda se face în maxim 1 minut

Cât va dura livrarea?

DPD time delivery truck 50x31 1 • Full Stock Livrarea durează de la 1 la 3 zile lucrătoare în marea parte a localităților din România. În unele cazuri, de obicei în localitățile foare îndepărtate și cu acces mai dificil, livrarea se face de 2 ori pe săptămână. În ambele cazuri curierul vă ține informat.

Cât costă livrarea produselor?

Taxele de transport pot varia de la un produs la altul sau în dependență de localitate și volumul comenzii. Transportul poate fi gratuit sau poate varia între 5 și 20 lei . Mai exact se afișează înainte de finalizarea comenzii, atunci când introduceți adresa de livrare și sunt făcute totalurile.

Cine va face livrarea?

Livrarea este făcută de partenerul nostru european DPD delivery truck 50x31 1 • Full Stock dpd .

Ce urmează după ce fac comanda?

Odată plasată, comanda ajunge pe masa de lucru al operatorilor noștri. După care dacă ați introdus adresa de email veți fi la curent cu fiecare etapă prin care va trece comanda dumneavoastră. Comenzile plasate până la ora 19:00 vor fi procesate în aceeași zi. Comenzile plasate până în ora 13:00 sunt expediate în aceiași zi (dacă e lucrătoare), cele ulterioare sunt trimise în a doua zi (dacă e lucrătoare). Comenzile plasate Sâmbăta sau Duminica sunt expediate Luni. Confirmarea adresei presupune că un operator vă va apela pentru a verifica dacaă adresa e scrisă corect. După confirmare comanda merge la ambalare și expediere.

Cum achit cu cardul?

Plata cu cardul este posibilă la livrarea produsului. Curierul vine cu dispozitiv pentru primire a plăților cu cardul.

Primesc o factură pentru comanda mea?

Da. Factura vine împreună cu coletul dumneavoastră și o puteți găsi în plicul atașat de colet unde se află împreună cu foaia de transport (AWB) sau poate fi printată pe partea verso a foii de transport (AWB). Un alt loc unde găsiți factura este în rubrica Comenzile mele de pe site (doar dacă ați comandat având un cont pe Fullstock.ro sau l-ați creat în timpul finalizării comenzii) unde imediat după ce comanda ajunge la dumneavoastră veți avea posibilitatea să descărcați factura . Nici o comandă nu poate ajunge la client fără factură. Păstrarea facturii sau a numărului facturii este în obligația clientului astfel că fără factură sau fără numărul facturii nu va fi posibilă utilizarea garanții sau returnarea produselor.

Prețurile de pe site sunt finale?

Da, prețurile de pe site sunt în RON și sunt prețurile finale ale produselor cu tot cu taxa de TVA inclusă, deci nu mai trebuie să plătești nimic în plus decât suma afișată la finalizarea comenzii, adică prețul produsului plus prețul transportului și al opțiunilor sau ofertelor ulterioare dacă le selectezi.

Ce este garanția coletului?

Serviciul “Garanția Coletului” nu este un serviciu obligatoriu și este la alegerea clientului. Cu această garanție clientul primește un produs nou sau o rambursare completă, în cazul în care coletul este pierdut, greșit sau deteriorat. Odată selectat acest serviciu oferă clientului o asigurare că în cazul în care a primit un produs defect sau greșit din motive necunoscute, poate anunța vânzătorul în cel mult 12 ore de la primirea coletului , iar ultimul la rândul său va trimite un produs nou clientului sau va rambursa banii dacă clientul dorește asta înainte de a verifica natura defectelor sau înainde de a face o investigație pentru a depista vinovatul în situația descrisă de către client. Acest lucru scurtează procesul și oferă clientului posibilitatea de a primi cât mai repede posibil alt produs sau rambursarea banilor dacă e cazul. Dacă nu este aleasă această garanție vânzătorul va întreprinde acțiunile necesare pentru investigarea situației create și a găsi vinovatul ca apoi să trimită un alt produs clientului sau să ramburseze banii dacă este cazul.

Cum achit comanda?

Fullstock.ro acceptă următoarele metode de plată:

+ PLATA LA LIVRARE: presupune că o să achitați curierului cu numerar în momentul când vă aduce coletul.
+ PLATA CU CARDUL: presupune că puteți să achitați curierului cu cardul la livrare, curierul are dispozitivul cu el. Sau dacă este disponibil pe site puteți achita onlie, direct pe site cu cardul în momentul finalizării comenzii.
Alegeți varianta dorită în momentul finalizării comenzii.

Produsele comandate pe Fullstock.ro beneficiază de garanție?

Toate produsele de pe Fullstock.ro au garanția legală de conformitate și, după situație, de garanția comercială conform legislației în vigoare pentru categoria de produse din care face parte fiecare produsul dumneavoastră.

Unde pot face o solicitare de garanție sau retur?

+Pentru a solicita utilizarea garanției asupra unui produs este necesar să trimiteți o cerere aici sau pe adresa de email info@fullstock.ro .
+Pentru a solicita schimbarea sau returul unui produs este necesar să trimiteți o cerere aici sau pe adresa de email info@fullstock.ro .

Nu am găsit răspuns și vreau să pun o întrebare. Unde pot face asta?

+Pentru a ne adresa întrebări și a primi suportul accesați rubrica Contact/Suport aici. Trimeteți solicitarea și în cel mai scurt timp posibil o să primiți informația cerută.

Dacă mai aveți întrebări citiți și completați formularul de mai jos

Pentru a trimite o cerere alegeți mai jos dacă continuați autentificându-vă sau continuați ca oaspete fără un cont.

FACTURA  vine împreună cu coletul dumneavoastră și o puteți găsi în plicul atașat de colet unde se află împreună cu foaia de transport (AWB) sau poate fi printată pe partea verso a foii de transport (AWB).
Un alt loc unde găsiți factura este în rubrica Comenzile mele de pe site (doar dacă ați comandat având un cont pe Fullstock.ro sau l-ați creat în timpul finalizării comenzii) unde imediat după ce comanda ajunge la dumneavoastră veți avea posibilitatea să descărcați factura .

La fel poți accesa rubrica CONTUL MEU la secțiunea Ajutor, unde vei avea tot istoricul conversațiilor și de unde la fel puteți să plasați și să răspundeți direct la cereri.

Uneori răspunsul nostru poate ajunge în dosarele de spam sau oferte. Nu uitați să verificați toate dosarele de pe emailul indicat de dvs.

După primirea mesajului dumneavoastră se va crea automat o cerere de suport și un consultant vă va răspunde în cel mult 48h lucrătoare la cererea dumneavoastră.