Full Stock

POLITICA DE RETUR

Politicile afișate mai jos sunt aplicate pe site-ul: https://fullstock.ro și toate paginile ce conțin prefixul acesta: https://fullstock.ro .
Prin plasarea comenzii pe https://fullstock.ro sau pe toate paginile ce conțin prefixul acesta: https://fullstock.ro , primirea coletului și plata contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință cu Termenele și Condițiile site-ului  https://fullstock.ro și a acceptat următoarele condiții contractuale:

1. RETRAGEREA DIN CONTRACT

Pentru a returna un produs trebuie să completați formularul de retur pe care îl găsiți apăsând pe butonul ”FORMULAR DE SCHIMB ȘI RETUR” de pe pagina dată, până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data primirii sau ridicării comenzii. Asigurați-vă că ați citit în întregime toate punctele politicii de retur de pe această pagină a magazinului fullstock.ro . După înregistrarea formularului de retur vei fi contactat/ă  în cel mai scurt timp posibil pe adresa de e-mail pe care ai indicat-o pentru soluționarea cererii (verifică toate dosarele din cutia ta poștală electronică deoarece uneori răspunsurile pot nimeri în dosarul SPAM , OFERTE sau alte dosare interne a cutiei poștale).

2. IMPORTANT

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați ! NU puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea comenzii și respectiv a returului produsului. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum a-ți face-o într-un magazin fizic, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.

Returul produselor se face în termen de 14 zile începand din ziua în care intrați în posesia fizică a produsului. Produsul trebuie să ajungă la magazin în decurs de 14 zile după ce ați primit confirmarea returului în caz contrar returul va fi anulat.

În cazul persoanelor juridice* (acestea nu întrunesc condițiile privind calitatea de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

*Orice operator economic înregistrat la ANAF în baza unui CUI/CIF cu excepția organizațiilor non-profit sau a asociaților alcătuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociații de locatari).

3. DREPTUL DE A TE RETRAGE DIN PREZENTUL CONTRACT

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, și în Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de tine în posesia fizică a produselor. Solicitarea de retur se va face fără întârzieri nejustificate, și în orice caz, în decurs de maxim 14 zile de la data primirii comenzii.

4. CONDIȚII GENERALE DE RETURNARE

     a. Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la curier în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Trebuie să ne anunțați în decurs de 24 ore despre defectele depistate. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
     b. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. În cazul în care la verificarea produsului returnat se constată că are unele defecte, sau starea produsului nu permite revânzarea acestuia, se va calcula prejudiciul adus iar suma rambursată va fi egală cu „suma inițială minus valoarea prejudiciului”.
     c. Cheltuielile de returnare în care intră: ambalarea, transportul către destinația de returnare, cât și asigurarea coletului sunt suportate de client. Este obligatoriu ca produsul să fie returnat în cutia originală care face parte din produs și protejat corespunzător pentru integritatea produselor. Nu lipiți nimic de cutia originală a produsului.
     d. Produsele returnate în alte cutii decât cele oferite de producător, cu absolut toate protecțiile necesare, sunt pasibile de deteriorări datorate transportului. Există bineânțeles posibilitatea unei ambalări bune, chiar dacă nu mai este disponibil ambalajul protector original, care să asigure produsului un transport corespunzator. Consumatorul trebuie să se asigure că ambalează corect produsele ce urmeaza a fi returnate și anume să le pună în cutiile originale și să le protejeze cu folie cu bule de aer sau alte materiale pe care clientul le crede necesare unei transportări sigure astfel ca produsul să ajungă integru.
     e. Orice decizie luată de magazin va fi justificată, explicată și completată cu elemente care pot reprezenta dovezile necesare și anume: imagini foto, imagini video. Constatări a verificărilor făcute de către personalul magazinului.
     f. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
     g. Vânzătorul va rambursa contravaloarea produselor în maxim 14 zile calendaristice de la data informării de către client asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. Full Stock SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la primirea produsului și verificării acestuia. Suma de bani aferentă transportului, livrării afișată pe factură nu face parte din costul produselor și este nerambursabilă.
     h. Dacă în decurs de 14 zile de la anunțarea ieșirii din contract produsele predestinate returului nu ajung la magazin, compania își rezervă dreptul de a anula returul invocând motivul menționat mai sus.
     i. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor. Suma de bani aferentă transportului, livrării afișată pe factură nu face parte din costul produselor și este nerambursabilă.
     j. Magazinul fullstock.ro își rezervă dreptul de a oferi rambursarea banilor doar în conturi bancare. Acest factor trebuie de luat în considerație la momentul efectuării comenzii. Dacă nu aveți un cont bancar unde ulterior să vă rambursăm banii dacă e necesar, nu vă vom putea rambursa banii.
     k. În cazul produselor care au coduri unice de folosire este necesar ca clientul să șteargă sau să detașeze acest produs cu acel cod unic de la aplicație și de la contul la care a fost conectat. Instrucțiunile de deconectare sunt puse la dispoziție de către magazin prin email la cererea clientului sau în instrucțiunile de retur. Dacă produsul returnat ajunge la magazin și se depistează că încă este legat de contul clientului atunci devine imposibil de recomercializat, produsul dat fiind ca un produs defectat în întregime de către client iar rambursarea banilor devine imposibilă în cazul dat. Magazinul vă poate cere datele de logare folosite în aplicație pentru a face procedura de detașare a produsului de contul dumneavoastră. Având datele de logare magazinul face procedura de detașare a produsului de contul dumneavoastră și astfel produsul revine la starea inițială și poate fi recomercializat iar clientul va primi rambursarea banilor. În cazul refuzului de a oferi magazinului datele de logare folosite în aplicație, magazinul nu va efectua rambursarea iar produsele vor rămâne la magazin până clientul va oferi informația cerută sau va ridica de sine stătător produsele sau va trimite un reprezentant să le ridice iar cheltuielile acestei proceduri fiind suportate de client.

5. DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE(Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

– dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmând instrucțiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indică modul de manipulare ) fară deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;

– inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;

–  în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;

– în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

– folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;

– ruperea sigiliilor și a etichetelor;

– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);

– zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

– desigilarea accesoriilor consumabile ;

– desigilarea sau instalarea licențelor software;

– desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare, sau după excluderea tuturor costurilor produsului, manevrării, livrării și costul serviciilor care sau adus asupra bunului, în cazul în care bunul nu poate fi revândut în nici un caz și trebuie scos din circulație.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusă unor taxe readucere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplică între  10%-25% din valoarea inițială a produsului.  Taxa de diminuare va fi comunicată către client după recepționarea produselor modificate și inspectarea lor.

Dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. în caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valorea returului.

6. CATEGORII DE PRODUSE CU CONDIȚII SPECIALE DE RETUR

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală ( din motive de igiena, acestea se accepta retur ).

Următoarele categorii de produse NU se pot returna decât sigilate:

– Consumabile (filtre și cartușe filtrante, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, accesorii birotică și papetărie etc.);

– Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri;

– Produse de îngrijire și igienă orală, cum ar fi periuță de dinți, ață dentară, periuță de dinți electrică etc.

– Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim,reserve periuțe de dinți, etc.) și igiena dentară (periuțe de dinți, irigatoare bucale etc.);

– Birotica și papetărie;

– Produse pentru copii și nou-născuți (scutece și hrană, igienă și îngrijire etc.);

– Articole pentru gravide (accesorii maternitate și cosmetice gravide etc.);

– Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate;

– Electrocasnice mici(în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat);

– Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere;

– Din motive de igienă nu se acceptă retur produse de tip Căsti Earbuds care au fost desigilate;

– Îmbrăcăminte, încălțăminte și altele produse textile(trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fară pete,mirosuri sau rupturi).

Produse fără drept de returnare:

– Extensii de garanții;

– Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

– Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid;

– Produse consumabile desigilate aferente oricărei categorii de produse din ofertă;

– Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

– Înregistrări audio, video, sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate;

– Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material;

– https://fullstock.ro/ își rezervă dreptul de a nu mai onora comenzile clientului în situația unor abuzuri (returnări repetate, oferirea de informații false către magazin, etc. ).

7. MODALITĂȚI, OPȚIUNI ȘI COSTURI DE RETURNARE

După înregistrarea formularului de retur, consumatorul urmează să primească indicațiile necesare pe adresa de email completată la înregistrarea formularului de retur. Consumatorul trebuie să trimită coletul la adresa care o va obține prin email ca răspuns la cererea de retur și exact cu datele de contact, la fel obținute prin email ca răspuns la cererea de retur.*

Expeditorul(clientul/consumatorul) răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor. Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de sigurantă, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încat să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încat să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Consumatorul adică clientul sau solicitantul returnării unor produse suportă toate cheltuielile de transport survenite în urma înregistrării cererii de retur. Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor în timpul transportării este asumat de către client, adică de dumneavoastră. Magazinul nu asigură produsele și nu poartă nici o răspundere asupra produselor trimise către magazin, chiar dacă curierul e trimis și achitat de magazin.

Returnările se vor face doar prin curierat rapid și nu se vor face cu ramburs.

Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior doar prin transfer bancar.

Termenul de analizare al unei solicitări de retragere din contract poate fi până la 10 zile de la recepția produsului  dar nu va depăși termenul legal de rambursare  contravalorii în conformitate cu legislația în vigoare.

*Dacă consumatorul nu are posibilitatea de a organiza transportul, trebuie doar să indice la completarea formularul de retur sau să ne comunice pe email unde a primit răspunsul la cererea de retur,  că dorește ca transportul să fie organizat de către companie și vom trimite noi curier la client. Costul transportului urmând să fie dedus din valoarea facturii de cumpărare. Taxa de transport percepută de companie uneori este diferită față de taxa de transport de pe factură și poate varia de la 10 RON la 20 RON. În cazul în care magazinul trimite curierul să ridice produsul/produsele de la client, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor în timpul transportării este asumat de către client, adică de dumneavoastră. Magazinul nu asigură produsele și nu poartă nici o răspundere asupra produselor trimise către magazin, chiar dacă curierul e trimis și achitat de magazin. Dacă doriți puteți organiza dumneavoastră transportul astfel că veți putea să asigurați coletul din contul dumneavoastră.

Soluția transportului oferit de noi, dacă se optează pe această opțiune, fie ridicare de colet sau expediere, prevede o singură încercare de ridicare/livrare, după care dacă clientul nu primește produsul, atunci acesta se depozitează 30 zile până când clientul nu ridică bunul prin curier pe costuri proprii, sau dacă nu îl depune la curier când curierul nostru vine la client, clientul îl trimite în termen de maxim 14 zile pentru a fi acceptat, la fel pe costuri proprii.

În cazul în care returnați un produs defectat/deteriorat de către dumneavoastră atunci veți primi rambursarea sumei după efectuarea procedurilor conform articolului 5 de pe această pagină(Politica de Retur).

Dacă se cere „schimbare produse” ca modalitate de soluționare în cazul unui produs pe care considerați că l-ați primit defect, atunci va fi ridicat gratis în cazul în care noi ridicăm produsul de la dumneavoastră , și produsul nou/reparat sau același produs dacă se adeverește că nu era defect, va fi returnat cu suportarea cheltuielilor de transport la fel de către noi. În cazul în care magazinul trimite curierul să ridice produsul/produsele de la client, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor în timpul transportării este asumat de către client, adică de dumneavoastră. Magazinul nu asigură produsele și nu poartă nici o răspundere asupra produselor trimise către magazin, chiar dacă curierul e trimis și achitat de magazin. Dacă doriți puteți organiza dumneavoastră transportul astfel că veți putea să asigurați coletul din contul dumneavoastră.

Dacă se cere „schimbare produse” ca modalitate de soluționare în cazul unui produs pe care considerați că l-ați primit defect, și se constată că defecțiunile au fost aduse de către client, atunci produsul se va întoarce înapoi la client.

Dacă ai făcut cunoștință cu politica de retur a magazinului și dorești să returnezi produse atunci apasă pe butonul de mai jos pentru a trimite formularul de retur.

(i) ACTUALIZĂRI ALE POLITICII DE RETUR

Deoarece trăim într-un mediu dinamic și în continuă schimbare, ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica politica noastră de retur. Dorim să reflectăm toate schimbările și modificările cerințelor legale privind acest subiect. Vizitează periodic această pagină pentru a te asigura că ai mereu informație la zi.