Termene și condiții contractuale generale

Termene si conditii magazin full stock
(!) IMPORTANT

Termenele și condițiile contractuale generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și furnizare de servicii de către FULL STOCK SRL (numită FULLSTOCK.RO de aici înainte), prin intermediul magazinului online https://fullstock.ro .

Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.

Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, FULLSTOCK.RO, transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul final al acestora, incluzând taxele de livrare cât și orice alte taxe suplimentare aplicabile.

Folosirea acestui site implică acceptarea Termenelor și Condițiilor listate mai jos.

 În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esențială din punctul dvs. de vedere, vă rugăm să nu plasați comanda, FULLSTOCK.RO neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului de livrare fixat în prezentul contract.

Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștință de cauză cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul FULLSTOCK.RO ducând efecte obligatorii asupra dvs.

Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plăti vânzătorului FULLSTOCK.RO prețul final al produselor și serviciilor comandate.

Prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site recunoașteți în mod explicit că trebuie să aveți în mod obligatoriu un cont bancar valid(IBAN valid) și o adresă de e-mail validă, chiar dacă nu ve-ți avea nevoie de ele la plasarea comenzii pe site, sau vor fi solicitate opțional. Ve-ți avea nevoie de ele pe viitor pentru comunicări, comunicări privin soluționarea cererilor de retur, garanție, rambursarea banilor. Fără disponibilitatea unui cont bancar și a unei adrese de e-mail nu vă vom putea rambursa banii în cazul unei cereri de retur și nu va fi posibilă o comunicare eficientă.

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Document – prezentele Termene și Condiții.

Cumpărător – persoană fizică sau juridică care își face sau nu un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.

Vânzător – FULL STOCK SRL , cu sediul social în România, Alba, Alba Iulia, Str. George Coșbuc, Nr. 11, Ap. 2, având numărul de ordine în Registrul Comerțului J1/1413/02.08.2019, cod unic de înregistrare fiscală RO41478275 .

Comandă – un document electronic FULLSTOCK.RO apărut ca formă de comunicare între FULLSTOCK.RO și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului FULLSTOCK.RO, intenția sa de a achiziționa produsele și/sau serviciile disponibile pe site, urmând ca Vânzătorul să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

Produse și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe FULLSTOCK.RO, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului la distanță încheiat.

Contract la distanță – orice contract (acord de voință exprimat prin comanda plasată de către Cumpărător și confirmată de către Vânzător) fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Site – magazinul online găzduit la adresa web fullstock.ro cu toate paginile și subdomeniile acestuia.

Contul meu – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care conține informații despre Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Cumpărătorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Coșul tău – secțiune din Site care permite Cumpărătorului să adauge Produse sau Servicii pe care dorește sa le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior. În cazul în care Produsele sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Produselor și Serviciilor prin primirea de comunicări comerciale din partea acestuia.

2. INFORMAȚII DESPRE PRODUSE ȘI SERVICII

Produsele comercializate prin intermediul site-ului https://fullstock.ro sunt noi și în momentul livrării sunt însoțite de factură fiscală și de toate documentele prevăzute de legislația în vigoare. Factura vine împreună cu coletul dumneavoastră și o puteți găsi în plicul atașat de colet unde se află împreună cu foaia de transport (AWB) sau poate fi printată pe partea verso a foii de transport (AWB). Un alt loc unde găsiți factura este în rubrica Comenzile mele de pe site (doar dacă ați comandat având un cont pe Fullstock.ro sau l-ați creat în timpul finalizării comenzii) unde imediat după ce comanda ajunge la dumneavoastră veți avea posibilitatea să descărcați factura .

FULLSTOCK.RO poate publica pe site informații despre Produse și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.

Din acest motiv FULLSTOCK.RO își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele rămase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de FULLSTOCK.RO . Momentul încheierii contractului la distanță îl constituie momentul confirmării de către Vânzător a acceptării comenzii transmise de cumpărător.
*********************************************
Serviciul “Garanția Coletului” nu este un serviciu obligatoriu și este la alegerea clientului. Cu această garanție clientul primește un produs nou sau o rambursare completă, în cazul în care coletul este pierdut, greșit sau deteriorat. Odată selectat acest serviciu oferă clientului o  asigurare că în cazul în care a primit un produs defect sau greșit din motive necunoscute, sau coletul său a fost pierdut, poate anunța vânzătorul, iar ultimul la rândul său va trimite un produs nou clientului sau va rambursa banii dacă clientul dorește asta înainte de a verifica natura defectelor sau înainde de a face o investigație pentru a depista vinovatul în situația descrisă de către client. Acest lucru scurtează procesul și oferă clientului posibilitatea de a primi cât mai repede posibil alt produs sau rambursarea banilor dacă e cazul. Dacă nu este aleasă această garanție vânzătorul va întreprinde acțiunile necesare pentru investigarea situației create și a găsi vinovatul ca apoi să trimită un alt produs clientului sau să ramburseze banii dacă este cazul.
*********************************************
Serviciul Deschidere colet la livrare” nu este un serviciu obligatoriu și este la alegerea clientului. Acest serviciu presupune costuri suplimentare. Serviciul ”Deschidere colet la livrare” oferă posibilitatea cumpărătorului/clientului care a ales plata în numerar la livrare sau cu cardul la livrare să plătească doar după ce deschide coletul și se asigură că a primit exact ce a comandat și că produsele din comanda sa sunt în stare perfectă.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
Serviciul ”Deschidere coletul la livrare” este valabil doar dacă este selectat și ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezintă în stare perfectă la livrare. Bifa de selectare și prețul acestui serviciu sunt afișate înainte de trimiterea comenzii.

Cum functioneaza serviciul ”Deschidere coletul la livrare” ?

În momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, poți refuza comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp. În cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
*********************************************

Toate imaginile/fotografiile folosite pentru prezentarea produselor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) reprezintă o informare a clientului din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate și cu titlu de prezentare.

Prețurile afișate pe site sunt exprimate în lei(RON) și conțin TVA.

 Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poștale, costuri de procesare sau de orice altă natură care sunt specificare înainte de acceptarea termenilor și condițiilor site-ului și înainde de plasarea comenzii, costuri care se adaugă la valoarea totală a comenzii și care se vor afișa și pe factură.
În cazul încheierii Contractului la Distanţă, pentru fiecare Comandă plasată pe Fullstock.ro poate fi perceput un cost fix de procesare (cost aferent manipulării și ambalării Produselor în depozitul Fullstock ) în valoare de 5 lei care este afișat înainte de finalizarea comenzii.

Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanță în vederea încheierii contractului vă aparține în totalitate.

De asemenea, în cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de FULLSTOCK.RO (preț exprimat în lei(RON)).
”Ambalaj tip Cadou” este denumirea produsului ce presupune o varietate de pungi sau diferite ambalaje cu diferite imprimeuri care în viziunea vânzătorului sunt predestinate pentru a face ca produsele să arate festiv,cu aspect de sărbătoare și reprezentative pentru a putea oferi produsele cadou.
Clientul poate alege acest produs în momentul când face comanda. Prețul acestui produs este afișat pe pagina produsului și în diferite situații el poate
varia. Pentru a alege modelul dorit clientul trebuie să contacteze vânzătorul pe adresa de email [email protected] și să ceară lista de modele disponibile
ca mai apoi să precizeze modelul pe care îl dorește. ”Ambalaj tip Cadou” reprezintă și poate fi cumpărat doar într-o singură unitate/bucată, chiar dacă în comandă aveți mai multe produse ”Ambalaj tip Cadou” va veni doar într-o singură unitate/bucată. În cazul în care clientul nu anunță vânzătorul despre modelul dorit dar totuși cumpără produsul ”Ambalaj tip Cadou” , vânzătorul își rezervă dreptul de a pune oricare din modelele disponibile care în viziunea sa ar fi mai potrivit pentru comanda dată. Imaginea produsului ”Ambalaj tip Cadou” care este afișată pe site și care poate apărea și pe factură este reprezentativă și nu arată produsul în sine.

Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe Site modificând prețul acestora.

Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin telefon sau prin e-mail la adresa specificată de dvs. la înregistrarea comenzii.

FULLSTOCK.RO oferă garanția prevăzută de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site.

Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propria răspundere.

Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor datorită particularităților generale ale acestora raportate la constituția specială a consumatorului.

3. GARANȚIA LEGALĂ DE CONFORMITATE A PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru beneficiază de garanție legală de conformitate conform legislației în vigoare.

Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:

  • este incompatibilă cu natura produsului – această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durată de viață este mai mică de 6 luni ;
  • este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzură normală a produsului.

Produsele comercializate de FULLSTOCK.RO sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Vânzătorul nu oferă garanție comercială care extinde termenul garanției legale de conformitate.

În nici într-un caz drepturile consumatorului nu sunt afectate de existența sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale.

Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

”Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 – În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privând acest produs, în condițiile art. 13 și 14.

Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

– valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate ;

– importanța lipsei de conformitate ;

– dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv că urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

(6) Vânzătorul are aceleași obligații pentru produsul înlocuit ca și pentru produsul vândut inițial, dar în baza garanției legale de conformitate.

Art. 12 – Noțiunea fără plată, prevăzută la art. 10 și 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare.

Art. 13 – Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezolutiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

– dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului ;

– dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie într-o perioada de timp rezonabilă ;

– dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.

Art. 15 – Dacă vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru lipsa de conformitate rezultată dintr-o acţiune sau dintr-o omisiune a producătorului ori a unui operator economic din acelaşi lanţ contractual, vânzătorul are dreptul de a se îndrepta împotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, în condiţiile legii.

Art. 16 – Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

Art. 161 – După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

Art. 162 – Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.

Art. 17 – Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

Art. 18 – Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.”

 Procedura trimiterii produselor în garanție:

Pentru a trimite un produs în garanție trebuie să completezi formularul de garanție . După înregistrarea formularului de garanție vei fi contactat/ă  în cel mai scurt timp posibil pe adresa de e-mail pe care ai indicat-o în formular (verifică toate dosarele din cutia ta poștală electronică deoarece uneori răspunsurile pot nimeri în dosarul SPAM , OFERTE sau alte dosare interne a cutiei poștale).

După înregistrarea formularului de garanție ve-ți primi indicațiile necesare pe adresa de email completată la înregistrarea formularului. După care va trebui să trimiteți coletul la adresa care o ve-ți obține prin e-mail ca răspuns la cererea de garanție și exact cu datele de contact, la fel obținute prin email ca răspuns la cererea de garanție.*

Produsele expediate trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) și să fie însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție.

Dupa ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat ve-ți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / schimb / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului până la dumneavoastră după soluționarea garanției revine în sarcina FULLSTOCK.RO în limita unei încercări de expedieri, după care acesta se depozitează 6 luni până când clientul nu ridică produsele prin curier pe costuri proprii, după 6 luni produsele vor fi declarate abandonate (conform dispozițiilor Codului Civil).

Atenție ! Garanția produselor nu este transmisibilă.

*Toate cheltuielile de transport în cazul utilizării unei garanții, sunt suportate de către client.
Comenzile care vor avea taxă de transport sau vor fi cu ramburs, nu vor fi primite. Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor în timpul transportării este asumat de către client, adică de dumneavoastră. Magazinul nu asigură produsele și nu poartă nici o răspundere asupra produselor trimise către magazin, chiar dacă curierul e trimis și achitat de magazin.

4. COMANDA

Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda angajându-se la plata prin una din modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii/Contractului la distanță.

Dacă FULLSTOCK.RO confirmă comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii.

Acceptarea Comenzii de către FULLSTOCK.RO se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (prin e-mail) din partea FULLSTOCK.RO către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, ulterior se pot clarifica unele detalii telefonic(de exemplu: concretizarea adresei etc.), dar comanda deja se considera finalizată atunci când exista o confirmare electronică (prin e-mail),după confirmare comanda urmează să intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului. Dacă Cumpărătorul nu a indicat o adresă de e-mail la înregistrarea comenzii atunci acceptarea Comenzii de către FULLSTOCK.RO se consideră finalizată atunci când există o confirmare telefonică din partea FULLSTOCK.RO.

FULLSTOCK.RO nu consideră o comandă neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis e-mail sau apel telefonic de confirmare , ca având valoarea unui Contract la distanță.

Prezentul Contract la distanță intră în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către FULLSTOCK.RO, conform art. 8, alin. 9 sin OUG 34/20104 privind drepturile consumatorului în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

5. LIVRAREA

Livrarea se face prin curierat rapid cu unul dintre partenerii noștri. Produsele comandate vor fi livrate prin curier. Taxa de livrare este comunicată la inserarea datelor de livrare, pas parcurs de utilizator înainte de plasarea comenzii.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terță desemnată de dvs., alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor comandate.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, bănești sau de altă natură față de FULLSTOCK.RO.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsa unui răspuns din partea Cumpărătorului.

Livrarea produselor/serviciilor se efectuează în maxim 15 zile.

Pentru perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul fullstock.ro, fără ca livrarea să depășească 30 zile de la încheierea contractului.

6. MODALITATEA DE PLATĂ

Puteți alege dintre următoarele modalități de plată:

  • Plata la livrare în numerar
  • Plata la livrare cu cardul
  • Plata online cu cardul (dacă aceasta va fi disponibilă în Coșul tău la momentul plasării comenzii)
    Metodele de plată menționate mai sus pot avea taxe suplimentare care sunt specificate în momentul alegerii metodei de plată.
7. PROMOȚII ȘI CONCURSURI

Stabilim regulamentele promoțiilor și concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștința eventualilor participanți prin intermediul site-ului propriu și, după caz, pe paginile oficiale din rețele de socializare Facebook și Instagram.

De promoții beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afișate pe site.

În perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZĂ, se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare.

Comenzile care conțin vouchere de discount sau valorice nu pot fi cumulate cu alte reduceri!

Promoțiile sunt valabile pentru comenzile plasate pe durata desfășurării campaniei și în limita stocului disponibil.

FULLSTOCK.RO poate anula o promoție sau un concurs fără o notificare prealabilă.

Voucherele/cupoanele de discount provenite din aceeași campanie promoțională NU SE CUMULEAZǍ, se va aplica un singur discount/comandă.

Valoarea Cupoanelor de Discount se va scade din prețul produselor din Coșul tău, astfel factura fiscală va conține prețul produselor redus fără afișarea unui camp suplimentar de reducere.

Prin participarea la campanii, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, Termenelor și Condițiilor Regulamentelor Oficiale publicate și ale legislației aplicabile.

8. RETURNARE PRODUSE

Apasă aici pentru a vedea Politica de Retur, care face parte din prezentul Document.

9. FRAUDA

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului fullstock.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul fullstock.ro, va fi considerată tentativă de fraudă și va fi pedepsită penal conform legislației române în vigoare de către autoritățile competente.

10. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Conținutul site-ului fullstock.ro (incluzând, dar fără a se limita la textele, grafică, fotografiile, software-ul, logo-urile, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, mărci și desene industriale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia și orice alte materiale) este protejat de legislația în vigoare privind proprietatea industrială și intelectuală și este proprietatea FULL STOCK SRL sau a partenerilor acesteia, neputând fi utilizat fără acordul prealabil scris al proprietarului. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau necomercial. Sunt interzise copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, afişarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, expunerea, includerea conținutului în orice alt context decât cel original intenționat, crearea de componente sau produse sau servicii complete derivate, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului site-ului fullstock.ro . Încălcarea condițiilor de utilizare a site-ului fullstock.ro atrage răspunderea civilă sau penală a persoanelor responsabile.

11. LIMITARE DE RESPONSABILITATE

Nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi. Informațiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal. Informațiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a FULLSTOCK.RO .

FULLSTOCK.RO nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către FULLSTOCK.RO a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii.

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

13. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

14. TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER

Toate termenele și condițiile acestui punct(14.TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER) cu definițiile, termenii și regulamentele lui se limitează doar la acest punct(14.TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER).

Newsletter-ul “FULL STOCK” (denumit în continuare NEWSLETTER) este un serviciu gratuit furnizat de către FULL STOCK SRL, cu sediul social în România, Alba, Alba Iulia, Str. George Coșbuc, Nr. 11, Ap. 1, având numărul de ordine în Registrul Comerțului J1/1413/02.08.2019, cod unic de înregistrare fiscală RO41478275 , (denumit în continuare în limitele punctului “14.TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER” de pe această pagină, FURNIZOR), clienților și vizitatorilor site-ului (denumiți în continuare în limitele punctului “14.TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER” de pe această pagină, ABONAȚI), www.fullstock.ro (denumit în continuare în limitele punctului “14.TERMENE ȘI CONDIȚII DE ABONARE LA NEWSLETTER” de pe această pagină,  SITE), căruia i se aplică următoarele termene și condiții:

Newsletter-ul reprezintă un mesaj electronic (e-mail) trimis în mod periodic de către furnizor, utilizatorilor abonați, care își dau acordul în mod expres și neechivoc, cu privire la termenele și condițiile expuse în prezentul regulament. Orice utilizator se poate abona la newsletter complet gratuit. Abonarea la newsletter se face prin completarea formularului de newsletter. Odată abonat, utilizatorul își dă acordul, în mod expres și neechivoc, cu privire la toate prevederile acestor termene și condiții.

Termenele și Condițiile sunt stocate de către FULL STOCK SRL și sunt accesibile pe Site, în limba română. Termenele și condițiile serviciului de newsletter pot fi schimbate în orice moment de către Furnizor, prin actualizarea lor pe site-ul www.fullstock.ro .

Furnizorul își rezervă dreptul de a bloca accesul utilizatorilor care încalcă regulamentul de utilizare sau legislația în vigoare.

ABONAREA LA NEWSLETTER

Pentru a beneficia de acest serviciu gratuit este necesar să vă abonați la newsletter. Pentru abonare la newsletter trebuie să furnizați datele personale cerute în formularul de abonare. Datele personale necesare sunt: nume, prenume și adresa de e-mail . Furnizorul poate cere și alte date suplimentare, sub condiția că utilizatorul să-și dea acordul în mod expres și neechivoc și cu privire la acestea. Datele introduse în formular trebuie să fie reale. Nu este permisă introducerea datelor false precum și introducerea de date care nu va aparțin. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza fără o notificare în prealabil abonarea la newsletter dacă se observă că datele introduse în formular nu sunt reale sau nu vă aparțin.

CONDIȚII DE UTILIZARE

Utilizatorul trebuie să se asigure că newsletter-ele trimise de către Furnizor ajung la destinație (sunt livrate în Inbox). În cazul în care e-mailurile trimise de către furnizor ajung în dosarul (folder-ul) de Spam / Junk / Bulk / Trash (automat) sau sunt marcate că fiind Spam de către softul folosit, utilizatorul trebuie să apese pe Not Spam / Not Junk. Ulterior abonării la Newsletter nu este permisă raportarea ca SPAM / Abuz a vreunui newsletter trimis de furnizor. Furnizorul respectă dreptul la intimitate al utilizatorului, iar în cazul în care utilizatorul nu dorește să mai primească newsletter-ele trimise de furnizor, este suficient să se dezaboneze. Dezabonarea are loc imediat, iar utilizatorul nu va mai primi newslettere ulterioare decât dacă se reabonează.

DATE CU CARACTER PERSONAL

Completând formularul de abonare la newsletter, în calitate de abonat, va dați acordul în mod expres că datele cu caracter personal (nume, prenume, adresa, e-mail) să fie prelucrate de FULL STOCK SRL. Prelucrarea se va face conform dispozițiilor prevăzute la Politica de Confidențialitate.

DEZABONARE

Când doriți, puteți dezabona foarte simplu și rapid de la oricare dintre e-mailurile noastre printr-un singur click, pe mesajul ”Pentru dezabonare click aici”.

RESPONSABILITATE

Furnizorul nu oferă nicio garanție că serviciul va funcționa fără întreruperi sau fără erori, că defecțiunile vor fi remediate sau că materialele furnizate prin e-mail sunt corecte, exacte și/sau de încredere. Totodată furnizorul nu garantează că probleme de securitate sau erorile umane și/sau ale softului pot fi preîntâmpinate în totalitate.

Furnizorul nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel de daune, pierderi sau neplăceri cauzate de folosirea serviciului. Răspunderea folosirii serviciului revine în totalitate utilizatorului. Fiecare newsletter trimis de către furnizor va conține instrucțiuni clare de dezabonare imediată.

ÎNCETAREA FURNIZĂRII SERVICIULUI

Oricare dintre părți are dreptul de a înceta furnizarea, respectiv accesul la serviciul de newsletter, oricând, fără invocarea vreunui motiv și fără notificare prealabilă. FULL STOCK SRL își rezervă dreptul de a înceta imediat furnizarea serviciilor sale către orice utilizator, în cazul în care acesta a încălcat condițiile menționate mai sus.

LEGEA APLICABILĂ. REZOLVAREA LITIGIILOR

Aceste Termene și Condiții sunt guvernate de legea română. Orice neînțelegere în legătură cu executarea acestor Termene și Condiții va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor judecătorești competente.

DATE DE CONTACT

Pentru orice întrebare privind serviciul furnizat ne puteți contacta pe adresa de mail: [email protected] .

CLAUZE FINALE

Termenele și condițiile pot fi modificate ulterior, la orice dată, de către FULL STOCK SRL, fără a fi necesară o notificare prealabilă. Atunci când se operează aceste modificări, FULL STOCK SRL va pune la dispoziție o nouă versiune a Termenelor și Condițiilor pe Site. Utilizatorul este obligat să verifice periodic aceste termene și condiții, iar în cazul în care nu mai este de acord, trebuie să nu mai folosească serviciul de Newsletter.

15. FORȚĂ MAJORĂ

FULLSTOCK.RO își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de FULLSTOCK.RO care includ: incendii, explozii, inundații, condiții meteorologice extreme, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

16. LITIGII

Orice litigiu apărut între Cumpărători și FULLSTOCK.RO va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române.

(i) Important

FULLSTOCK.RO își rezervă dreptul de a face orice completări sau modificări prezentelor Termene și Condiții. Pentru a te informa despre eventualele actualizări, vizitează această pagina periodic.